SoL - eksem :O

Hej! Glömde av att publicera ett inlägg igår,men det får ju va nu eftersom det var gårdagens händelser! ;-)

Idag har dagen mest handlat om jobb och därefter var jag hos Mormor. Nu känner jag mig trött och slö. Förstår inte hur man kan va så trött vissa dagar. Jag va ju upp tidigt idag och igår med i och för sig. Men har ju ändå fått ganska många timmars sömn. Ibland är det knepigt.

Satt ju ute i solen igår eller förrgår lite mer ska jag väl säga. Och har fått utslag på bröstet som kliar nåt så fruktansvärt. Haft så förut men försvunnit. Vill ju förfaaaan kunna sola ju och eftersom jag snart ger mig av utomlands och tänker befinna i mig i solen så mkt jag bara kan vill jag ju inte råka ut för nån sån här skit. Kanske blev det för intensivt solande så det brände?! Hade precis smörjat med solkräm och det misstaget har jag gjort förut. Så kanske är det orsaken. Jag får hoppas på det : )  

/Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0