Idag förra året...

Nu befann man sig i Grekland-Rhodos för ett år sedan :) Om tre dagar åker jag dit igen. Ja inte till Rhodos förstås. Lite oroväckande är det med graderna nu där. Verkar inte vara så hög temperatur tyvärr. Hoppas det blir bättre!


Kom precis hem. Syrran har tränat fotboll så mamma och jag var med. Funderar på att gå en promenad nu direkt. Kanske?! Sen ska jag ta ett bad och bara ta det lugnt. Måste läsa en del i min bok (Flickan från ovan) ikväll med eftersom jag tänkt läsa ut den innan jag åker. Så jag har att göra.
Jobbade till 13 idag och inte vart så bra i magen. Ajaj va ont det är ibland. Vart så trött och orkeslös med,så la mig nästan direkt när jag kom hem vid tv:n. Somnade på sturt och vaknade till ibland av att jag frös så. Gcik sen till sängen och sov till kl va 16. Känner mig lite utlivad och piggare nu som tur är :)

Kraaaaamis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0