Mer massa snööö!

Heeej : ) Haft en bra helg får man ju säga. Hänt roliga grejer som för mig betyder mycket iallafall : ) Kommer skriva mer om det och lägga in en och annan bild från händelserna. Men det får bli när det funkar med bilder. För just nu hinner jag inte ödsla mitt usla tålamot för tillfället med det. Funkade inte innan idag och då brast mitt humör när stressen också började krypa fram eftersom jag hade lite tid och skulle iväg ;-) Haah!
Ikväll blir det tv:n med . . . 24 och sen ska jag sova för sova som jag egentligen hade behövt har det inte blivit nåt vidare med. Vaknat rätt tidigt och varken kunnat eller hunnit somna om,tyvärr. Upp tidigt och jobba imorn.

Kraaaaam!!
/Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0