:-(

Det är verkligen inget vidare med mig nu! Vila vila vila som gäller!


Kommentarer
Postat av: Din vän Ida

Jenny jag tycker så synd om dig. varför skall du råka ut för allt detta just nu gumman. jag tänker på dig vännnen du är underbar. Stor kram till fina du. krya på dig

2010-01-26 @ 21:01:08
Postat av: Svar från mig

Åh tack min fina vän Ida! Tack för att du finns:-) Jaaa,ibland är livet bra orättvist. Men jag får väl hoppas att min tur i vad det nu än kan va,dyker upp nångång;) Varför just nu kan man med fråga sig. Var ju så glad för resan och att man äntligen skulle få komma bort. Va jobbigt redan innan. Jaja..får väl hoppas på att jag får nån tur snart;) Ha det nu så bra fina Ida:-) storstor Kraaam från mig:-)

2010-01-27 @ 08:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0