Ingen matlust...

Hej!
Magen är stor som en boll. Som den putar ut. Ja man kan ju säga att det ser ut som att jag är gravis. Inte lätt att gå om man säger så. Har vart uppe och tagit ett bad idag och nyss har jag fått i mig lite mat. Ingen direkt matlust inte. Mår illa ibland,men går förhoppningsvis över snart : ) Kan ju bero med på att man inte känner sig så glaer precis. Näpp lätt inte är det ej :/
Än så länge är det inte bra i magen men man får ju låta det ta sin tid och vila mycket vet man ju är viktigt : )

..... : )

Kommentarer
Postat av: ida

förjäkligt detta jenny.

2010-01-22 @ 18:32:41
Postat av: svar

Aaa det känns allt annat än kul:/ Tack för att du finns min vän:-)

2010-01-22 @ 21:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0