Skithus också...

Hejhej! Jobbat idag från 08.00 till 16.30 sen blev man försenad hem för en tvättmaskin läckte. :/ Typiskt när man inte känner sig bra. Annars har det gått hyffsat idag tycker jag. Känns bra : )
Jaa det är ju det att jag tror jag håller på att åka på nån förkyldning av nåt slag. Känns verkligen inte kul och inte speciellt bra i och med att man ska ju jobba och snart åker man ju utomlands med. Är inte pigg och vart konstig nu i helgen, känt mig lite förkyld poå mornarna och nyser gör jag. Börjar kännas konstigt i halsen och nää halsfluss eller nåt vill jag inte ha. Är inget vidare. Nä fyannadå :/ Bara det bryter ut isåfall istället för att det håller på såhär att man känner sig lite hängig lite då och då bara. Det är inte bättre det.

Så nu ska jag sova...kl är 22.00! Så hoppas man somnar rättså fort : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0