Utomlands om två veckor!

Heeej på dig! : )

Har nog inte fått tillfälle att berätta så tydligt att jag tillsammans med min syster och kompisen Linda åker utomlands om två veckor!a Var ett tag sen resan bokades och ser fram emot det. Känns lite overkligt bara,skrämmande och fel på nåt vis : ) Får försöka ta vara på dagarna nu här innan och verkligen försöka känna att jag faktiskt ska åka. Det är ju så lätt att tiden,dagarna rusar iväg där inna man ska åka. Sen helt plötsligt så står man där med resväskan dagen innan och känner hur stressen kommer och NEEEJ DET ÄR JU REDAN IMORN ;-) Så det gäller att veta vad det är för dag nu. haa!
Den hemliga julklappen till syrran var ju just detta och hon är ju riktigt glad för att få åka till just Marocko! Ja Marocko blir det...igen! Nu ska hon allt få se hur hemskt det kan va där. Men ska allt se till att ha kul. Man ska nog dock inte räcka med att jag kommer hem så "skitbrun". Vädret är ju tyvärr ostadigt nu vid denna tiden, men det får ju bli väl. Hoppas på det bästa med strålande sol :) Vi ska ha sol och jag vet inte vad jag tar mig till om det regnar när vi kommer dit eller om det blir regn flera dagar. Fyy jag kommer nog börja lipa. Det är det västa som bara kan hända. Vad som helst men INGET REGN!!! Nää nu ska vi inte prata regn här nu. Sol ska det va och sol kommer det bli. Så det så : )
Här är ju så fint väder i Sverige nu med mamma snö och kallt. Så man vill ju inte precis lämna detta för regn om man säger så. Jag tror ni fattar hur jag menar med detdär ;-)

Sjukanmälde mig idag. Är verkligen inget vidare att va sjuk. Jag vill kunna vara ute och promenera en massa :( Gör mig så arg. Hostar gör jag så nu har jag fått träningsvärk i magen också. Visserligen bra för då har man ju tränat lite då. haha! Nää nu ska detta försvinna. Måste ju kunna prova mina linser med som jag har på prov och dom kan jag ju inte ha när jag nu är förkyld. Typiskt.

Näpp minsann. Nu ska jag gå och få i mig lite mat och sen så ska här vilas. ladda inför morgondagen jobb vilket jag tror jag ska försöka med. Det är ju trots allt Fredag imorn : )

Tjingeling och ha det gott : )


Kommentarer
Postat av: marie

Hejhej! vet att den här kommentaren inte har något att göra med ditt inlägg, men jag tänkte höra angående käkoperationen du tidigare skrivit om. Skulle vara jättesnällt om du hade lust att prata lite. Min mail är: [email protected] :)

2010-01-07 @ 22:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0