Sommartorsdagarna Borås :)

HEJ!
Jobbade en kort dag idag! Sen åkte jag och mina föräldrar till Borås för att kolla på Nanne Grönvall som uppträdde på kvällen. Gick först och åt och gottade oss. Soligt och fint väder var det, så det blev lyckat. Mycket folk och senare på kvällen när klockan började närma sig nio kom också Linda dit. Så vi stod långt fram vid scenen. Tur det så man ser bra ;-)



Först uppträdde Timoteij och därefter Nanne som var lika bra som alltid,enligt mig och säkert många andra !!! :D

Jag&Nanne tog ett kort ihop!



Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hejsan sötnos! :D ville bara kolla in och säga hej! det va hundra år sedan vi pratades vid. :(

2010-07-29 @ 23:55:58
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0