Dubbelt istället för en!

Go kvällens ;-)
Fick äntligen samtalet från läkaren så nu blev dosen höjd. Hoppas verkligen det blir bättre och att därmed magen blir bättre. Men är ju säkerligen så ont eftersom jag har sånna blödningar. Så yr i huvudet och illamående ibland. Så blir ju att man inte orkar göra så mycket. Fan så tröttsamt och jobbigt det är :-(
Jag trodde ju fasen att det skulle bli fint väder idag. Vad jag såg på väderkartan så var det solar. För så fel ser man ju inte! Jaja,konstigt.

Ska ta ett bad nu sen blir det till att läsa, försöka läsa om det inte är något annat bra på tv:n. Vill snart ha läst ut den där boken så jag kan börja på nån ny. Samtidigt vill jag ju inte läsa mycket för att den helst inte ska ta slut. Har ju inget att vänta på då så länge inte den femte kommer ut.

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0