En liten rackare!!

Go kväll :-)

Jag känner mig trött och orkeslös. Har varit en konstig dag idag och nervös har jag ju varit med. Fick ju gå upp tidigt eftersom vi var tvungna att åka redan kl.8. Så kvart i sju fick jag upp. Brukar vakna runt 8 trots att jag kan sova för jag är ju egentligen ledig nu trots att jag fått jobba ibland. Så det är ju lite synd faktiskt. Har blivit sent dessa dagar med och inte så mycket sömn då. Ger ju sina resultat av det tyvärr.
Ska försöka lägga mig tidigt idag och är nog ingen risk jag blir sittandes framför tv:n utan snarare nana gott. Tänk att det kan va så gott att sova framför tv:n, sen när man väl går till sängen så känner man sig pigg igen. Lustigt! Läsa hade jag gärna hunnit med också,men det blir det nog faktiskt inget med idag. Får väl spara det till morgondagen OM det nu blir regn. Sol och värme imorn hade inte varit fel. Då hade jag blivit glad:)



Satt i väntrummet eller delen av korridoren skulle jag vilja säga och det är då alltid så tråkigt att vänta. Som tur var behövde jag inte sitta där allt för länge. Brukar ju bara bli värre då. . .
Ultraljud blev det för att se om min cysta försvunnit. Såg på skärmen när han undersökte och förstod att den fortfarande var kvar eftersom han började rita på skärmen. Mäta eller hur man ska förklara. Så den hade minskat 2 cm ungefär sen sist. Chockladcystan var ju 6 cm innan. Hade trott på mer ju med tanke på att jag inte har "detdäringa" om man säger så. Mår jag såå bra av att slippa kan jag ju tala om :-D För det är ett helvete och har alltid varit.
Slutar nu med mina Neovletta och ska äta några andra Hormontabletter i 6 månader tills jag åter igen ska dit. Får väl se hur det funkar med dessa. Öka i vikt vill jag inte mer iallafall och det jävla dåliga humöret kunde kvittat. HAh!!



  Men gick faktiskt bra och skönt att veta att det bara är att höra av sig om det är nåt och framförallt om det inte är som det ska!


Har fixat mat och sallad det är gott det,mmm räkor också!! Mätt och nöjd, så strax ska jag sminka av mig,ta ut dessa skavande linser och krypa ner under täcket framför tv:n och somna hade jag tänkt ♥




Önskar er alla en riktigt trevlig helg :)
Kraaaaam!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0