Ring, ring, bara du slog en signal!

Halloj :)

Så soligt och fint det var idag på förmiddagen,fram till halv två nåt. Suttit ute lite och solat men är inte bra med mig så har fått hålla mig inomhus mestadels. Fick ringa till sjukhuset idag för att få prata med läkaren. Är inte som det ska, och skulle ju ringa då och det gjorde jag ju med trots att det tog emot riktigt mycket. Tänker ju oftast ett steg längre och att det kanske går över. Men när man känner innerst inne att nåt inte är rätt så vet man ju vad man måste.
Han ringde inte idag så lär ju bli imorn. Det är ju bara det att det är så jobbigt att vänta och särskilt nåt man vill få ur världen. Vet ju aldrig när det blir telefonen tjuter liksom ;-) Jaja! Bra hoppas jag det blir snart iallafall så man kan "leva" lite!!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0