. . . .attans attans attans

Vad ska man göra när man inte kan få slut på tårarna och ilskan kokar innombords. Fullkomligt hatar när jag känner mig såhär, vet bara inte vad jag ska ta mig till. Jag som är rätt styrd av kontroll och måste ha kontroll. Det är som att det brister på mig och allt blir bara fel. Jag vet tillslut inte hur jag ska bete mig och allt bara flyger ur mig. Häver ur mig en massa ord och blir nästan kapabel till att göra riktigt dumma grejer. Skriker åt alla här hemma och särskilt när dom inte förstår en. Det är väl förfan bara till att hålla tyst då. För mitt temperament är inte bra heller. BÖR INTE BLI UPPRETAD borde det stå på ryggen på mig. Haaa ;-)
Låter ju hemskt detta. Men knäpp blir jag. Förstår inte vad det är med mig nu.

-Suttit vid tv:n och följt Victoria&Daniels Bröllop vilket jag inte trodde jag skulle se så mycket av. Men så blev det. Haft ont i magen nu ett tag idag och svullen är den. Det är inte alls kul att nästan jämt känna av det och konstigt har det varit idag. Åhhh! År inget vidare att känna man är arg på folk i sin närhet heller ju. Väldans va man kan va irriterad ibland och vissa grejer irriterar mig så. 

                                   ♥En plutt som är fin det är denna killen :) ♥
                                                 Lilla Sven





Ikväll blir det en del grillat och gott...säkert. För min del så blir det nog inte så mycket mat. Ingen matlust och känner inte för att umgås med folk just nu. Inte för man vill va i sin ensamhet heller kan jag ju inte påstå. Det är då inte lätt! 

En bra låt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0