Vill spola fram tiden lite!

God morgon! Igår blev dagen inte riktigt som tänkt. Hade planerat att sitta ute och läsa i det fina vädret och solen som jag trodde det skulle va/bli. Väntade och väntade men bara moln och en del sol ibland. Satt inne i bikinin och läste och pysslade lite här hemma. När klockan blev tolv ca så ringde telefonen. Då var det från jobbet och jag skulle kommit dit en stund men framförallt idag då. Men idag går det ju inte eftersom jag ska till läkaren :-|
Så jag jobbade 13-18 igår ist.

Åhh jag vill inte iväg nu. Ska till Gynmottagningen, kl. 9.15 ska jag va där. Är ju 4 månader?! sedan jag va där då jag hade så ont i magen igen och dom undersökte och såg en till cysta. Så ska ju se nu då så den är borta. Jag är nervös och känner inte för att gå dit. Får hoppas det går finemang och på det bästa:) Att allt är så bra det kan bli med!

Tjingeling ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0