Ajajjjjj!

HEJ! Då var Melodifestivalen över och Anna vann. NEJ NEJ NEJ säger jag. Jag blev riktigt rejält besviken tyvärr...

Inatt har jag inte fått sova nånting knappt. Några få timmar och resten fått plågats med detta jävla förbannade magsmärtorna som gör att man närapå klättrar på väggarna. Det är det värsta som finns. Det här var det sista som fick hända. Detta skulle ju inte komma tillbaka. Jag trodde jag skulle slippa dessa smärtor och att slippa behöva vakna på natten :( Jag är rädd för att det kanske kan ha kommit tillbaka cystor eller att det är nåt fel. Är exakt samma smärtor som det va då ju. Vet inte vad jag ska göra. Blir ju att lägga sig tidigt idag. Har legat hela dagen eftersom jag inte fått sovit nåt knappt :( Och imorn ska man jobba. Hur ska jag klara av det!? Visste det gör man ju alltid. Men vad är bra och inte,det är frågan. Och vad ska man göra...

Kommentarer
Postat av: Cecilia/Busluren

Hej!



Tack för komentaren på min blogg. Jag vet precis vad du pratar om med smärtor, det är vidrigt med enodmetrios.

Får du någon behandling? Efter år av galen smärta gjorde jag hysterektomi för lite mer än ett år sedan.



Kram

2010-03-15 @ 19:34:04
URL: http://busluren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0