Chockladcysta!

Precis varit på undersökning! Smärtorna står jag inte ut med. Ultraljud gjordes och läkaren såg en ny cysta. Jahaaa.... operation igen sa han men skulle prata med min läkare som opererade mig sist och sedan ringa upp mig.
    Han har nu ringt och det blir ingen operation eftersom det kan va för riskfyllt. Var ju inte så längesen jag opererades för det första. Sammanväxtningar finns det och om dom skulle äppnat buken kanske det hade vart det enda att ta bort äggstockarna. Jag är ju ung, så det är ju ingen särskilt god idé för min egen skull om man säger så;)
Nu ska mensfan bort och det känns så jävla bra måste jag erkänna. Förhoppningsvis slippa ha så jävla ont då.
Men att opererats hade kanske känts bäst, då hade ju kanske det mesta försvunnit och jag hade sluppit denna oron med. Är ju rädd för att det fortsätter att va såhär ont. FAN!

Vilken dag :( Jag vill bara sova sova sova..... föralltid!!! Jag orkar inte plågas med att ha sånna smärtor och inte få sova. Gråta gråta gråta!!!

Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0