9 Maj och jag är arg!

Hejsan! Har inte vart en bra helg. Jo visst det har vart helt okej. Mest deppat och vilat. Idag har jag dock fullt upp med tvättning. Tömde resväskan igår och allt har legat i sängen,har bara inte orkat fixa med grejer. Vart så trött.

När folk går bakom ryggen på en och grejer tydligen sprider sig är bland det värsta jag vet. När man får reda på grejer som man själv inte har en aning om. Om sig själv då alltså. Fy fan! Så fruktansvärt dåligt. Då är det ju tusen gånger bättre att det kommer fram direkt och inte när folk är onyktra. Man ska inte ändra på folk heller. Man ska va som man är. Bara falskt att spela trevlig och låtsas gilla en! Fy fan! Det gör mig så ledsen och förbannad.

Sköt dig själv och skit i andra!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för idiot som gjort dig illa? usch. kram gumman

2010-05-10 @ 21:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0