Brrrrr va kallt!

Heeej! Hemma i Sverige nu. Landade 01 inatt och när kaptenen sa att det var 5 plusgrader höll jag på att få en chock. Man är ju van vid iallafall 25 grader på natten. 35 grader på dagen och mer än så. Så kommer man till 5 grader. Brrr!! Resväskan är uppackad och har suttit här vid datan och försökt lägga in alla korten jag tagit och det går ju verkligen bra. Näää fan va arg jag blir. Att det alltid ska krångla när man ska göra nåt kul. Skulle ju kolla igenom dom, lägga över dom på hårddisken och planera. Skiit! Fattar inte va felet är heller och då är det ju ännu jobbigare att strunta i det. Jag vill gärna veta va felet är vad det än handlar om.
Lagt in tvätt nu i maskinen och har hur mycket som helst att tvätta. Får se hur mycket man hinner idag. Känner mig lite slö. Vet inte om jag håller på att bli sjuk. Konstig i halsen och i slutet av resan fick jag munsår och fasen va läpparna svullna upp. Så inte vart så kul det sista. Lite feber hade jag med. Så kanske åker på nån förkylning...eller inte. Kan ju hoppas det inte bryter ut isåfall :)

Så snart så ska jag äta riktig svensk mat. Mjölk har jag längtat efter och bara krypa ner under täcket i soffan och vila :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0